Vážení zákazníci, prosíme vás o porozumění v této mimořádné situaci. Ze všech sil pracujeme na včasném doručení objednávek. Děkujeme.

Jak odstoupit od smlouvy?

Pokud jste nakupovali pro svoje soukromé účely (neuváděli jste v objednávce IČ ani DIČ), pak máte jako zákazník (spotřebitel) právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Jak v takovém případě postupovat?

Odstoupení od smlouvy použije reklamační formulář nebo zašle na svoje náklady Prodávajícímu na adresu sídla společnosti Prodávajícího. Je přitom povinen uvést číslo svého bankovního účtu.

Vzor odstoupení od smlouvy : odkaz na http://www.scmbd.cz/uploads/legislativne_pravni_vzory/sb0143_2013.pdf nebo zde: http://cl.ly/1e0W0X033c3p

V případě reklamace či vrácení zboží můžete využít náš reklamační formulář dostupný na adrese www.reklamacniformular.cz

Nárok zákazníka na proplacení dopravného a dalších nákladů při vrácení či reklamování zboží. 

Jestliže jste nakupovali pro účely firmy (V objednávce jste zadali IČ), pak již nejste spotřebitel, ale nespotřebitel. Z toho důvodu, dle ust. § 1829 ObčZ, nevzniká právo na vrácení zboží do 14 dnů od doručení zboží.

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.. Více informací zde.